Al onze producten worden verzonden zonder conformiteitsgebreken, maar het kan altijd dat er iets niet in orde is. Als je bij ontvangst van de aangekochte goederen opmerkt dat er conformiteitsgebreken zijn, neem je best onmiddellijk contact op zodat we een gepaste oplossing kunnen zoeken, hiervoor heb je 14 dagen.
Als een product binnen de 2 maanden na aankoop toch gebreken vertoont – die niet te wijten zijn aan onoordeelkundig gebruik, ongeval, overbelasting, gebrekkig onderhoud … – valt dit onder de wettelijke garantie. Neem in dat geval onmiddellijk contact op van zodra het gebrek zich voordoet. Een product met een gebrek blijven gebruiken kan leiden tot onherstelbare schade door onoordeelkundig gebruik.
Is het product tijdens het gebruik beschadigd, overbelast, slecht onderhouden, … dan geldt de wettelijke garantie uiteraard niet meer.
Mocht je problemen hebben met één van de aangekochte producten, zorg er dan voor dat je de originele verpakking en factuur nog bij de hand hebt, want we leveren geen garantie voor producten die niet bij ons zijn aangekocht.
Zie ook artikel 8: Garantie